Pages

Monday, February 23, 2015

AYAM MASAK MERAH - MY MEAL PORTION PLAN


Resipi favourite lauk pengantin dan lauk gandingan nasi tomato. Terdapat banyak versi ayam masak merah ni..ada yang yang berempah dan ada yang tidak..ada yang bersantan dan ada yang tidak..apa pun bahan yang diguna semuanya bergantung kepada selera dan cita rasa masing-masing.

Resipi saya hari adalah resipi yang seringkas-ringkasnya tetapi nyata sedap. Saya menggunakan bahan simple tetapi menitik berat pada tomato yang digunakan..saya guna Heinz Tomato dan tomatao puri..tanpa bahan-bahan berempah..dan tanpa santan.

Sedap dan tidak muak.


4 comments:

adda syuhada said...

sedapppp

Unknown said...

ini kelihatannya enak sekali...ginjal saya bermasalah apakah anda tau Obat Gagal Ginjal paling ampuh dan aman??? tolong beri tau saya ,,,

koka seo said...

salam kenal gan semoga sukses ya

obat diet Obat Pelangsing Alami Dan Cepat bagus tuh


http://obat-diet-herbals.blogspot.co.id/2017/07/obat-pelangsing-alami-dan-cepat.html

jusinfiniti said...

terbaik

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...