Pages

Monday, October 01, 2012

HOW TO MAKE A FABRIC SWAGS WITH FONDANT


After learning the basic fondant cake decorating, I'm still exploring ideasto enhance my fondant skills. I found from youtube...fabric swags and drapes styling and without further delay I tried on my mini fondant cake. It looks gorgeous and definitely presentable for hantaran cake. If you wanna give a try here's the video from youtube and some pictures of my mini fondant designs. HAPPY TRYING,






Cinta saya pada fondant semakin kuat. Fikiran sentiasa berlegar-legar mencari idea baru. Youtube merupakan platform yang cukup hebat untuk menimba ilmu. Rasanya selagi saya belum cuba membuat wedding cake selagi itu saya akan merasa cita-cita saya tidak terlaksana. Insyallah mungkin saya dapat menyumbangkan sesuatu nanti di perkahwinan anak saudara saya Mac ini..dan sementara itu saya harus memahirkan diri mempelajari teknik-teknik-teknik baru. Fabric swags ini adalah salah satu daripada teknik yang saya berlajar dari youtube. Ini merupakan teknik lipatan kain. Saya guna chopstick untuk membuat lipatan ini. Perhatikan video ini anda pasti akan terujua ingin membuatnya. SELAMAT MENCUBA

Next Post - Foodie Photography Techniques / Teknik Merakamkan Gambar Makanan

No comments:

You Might Also Like These

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...